Introductie
Voor de ondersteuning van de HR Administratie zijn wij op korte termijn op zoek naar een ervaren interimmer.
Organisatie
Onze opdrachtgever onderhoudt wereldwijd een netwerk met ca. 100.000 werknemers. Dat doen ze met verschillende bedrijfsonderdelen die actief zijn op verschillende vakgebieden van onderzoek en advisering. In Nederland zijn ca. 2000 medewerkers werkzaam.
Functie
Alles wat er moet gebeuren binnen de HR administratie ga je zelfstandig oppakken.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een ervaren HR professional die graag ook operationeel actief is. Je hebt een HBO werk/denk niveau en kunt dat aantonen door middel van diploma(‘s) en ervaring.
Aanbod
De interimfunctie is voor 32-40 uur. Er is behoefte aan een interimmer vanwege de vervanging van twee vaste medewerkers. De duur zal minimaal 3 maanden zijn, met mogelijke verlenging.
Inlichtingen
Marina Lauer. Graag eerste contact via mail met profiel of cv. Zie contactgegevens op onze website.
Sollicitatie
Graag ontvangen wij jouw cv via de knop “solliciteren” wij nemen dan zsm contact met je op.