Introductie
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een HR Officer.
Organisatie
Onze opdrachtgever is een recruitment- en detacheringsbureau. Al bijna 20 jaar matchen ze professionals aan bedrijven. Van starters op de arbeidsmarkt tot en met directieniveau. Hierbij hebben zij zich gespecialiseerd in de vakgebieden; Credit Management, Data & Proces en Finance & Control. Bij onze opdrachtgever werken mensen die graag het verschil willen maken. Die waarde toevoegen door het maken van een echte match, tussen persoon en bedrijf. Gastvrijheid en plezier maken zit in het DNA. Het ontwikkelen en verbinden van professionals in nichemarkten is hetgeen zij doen. Waarbij ze verwachtingen willen waarmaken op basis van de kernwaarden; vertrouwen, ondernemerschap en geluk. Het team is kleinschalig opgezet, de lijnen zijn in ieder geval kort en de communicatie transparant.
Functie
Werkzaamheden:
– Verwerken van administratieve processen bij in-, door- en uitstroom;
– Toepassen van de (veranderende) wet en regelgeving;
– Aanspreekpunt voor medewerkers omtrent HR gerelateerde vragen;
– Wagenparkbeheer;
– Optimaliseren en digitaliseren van HR administratie;
– Salarismutaties aanleveren;
– Welkomstgesprekken voeren;
– Ziekteverzuim;
– Beheer en inrichten van AFAS
Functie-eisen
Kennis van uitzenden/detachering (bijv. dmv behalen SEU)
MBO/HBO werk/denk niveau
Ervaring met HR processen.
Aanbod
Een functie binnen een enthousiast team. Je krijgt de mogelijkheid om thuis te werken. Veel flexibiliteit. Een goed salaris (tot ca. € 4.000,= bruto op basis van 40 uur) en een vaste aanstelling. De functie is tussen 24 en 40 uur in te vullen.
Fidez Recruitment is verantwoordelijk voor de werving en selectie. Je komt direct in dienst bij onze opdrachtgever
Inlichtingen
Marina Lauer zie contactgegevens op onze site.
Sollicitatie
Als je interesse hebt dan ontvangen wij graag jouw CV via de knop “solliciteer”. Wij nemen dan op korte termijn contact met je op.