Introductie
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een HR Medewerker die naast de HR administratie ook ondersteunt bij de financiële administratie. Je maakt onderdeel uit van de afdeling Finance & HR en je rapporteert aan de Finance Manager.
Organisatie
Onze opdrachtgever is een dynamische en sterk groeiende organisatie. Je komt te werken voor twee bedrijfsonderdelen binnen de holding. Je komt te werken in een prettig team, binnen een sterk groeiende organisatie en daarin kun jij jezelf ook verder ontwikkelen. Je voelt je thuis in een dynamische en informele werkomgeving.
Uiteraard zullen wij je na contact meer vertellen over de organisatie en waar je komt te werken.
Functie
Je bent verantwoordelijk voor alle administratie binnen HR. Van salarismutaties, pensioenen, rapportages en ziekmeldingen, tot het regelen van de leaseauto’s voor nieuwe en bestaande medewerkers en de administratie daarvan. Daarnaast ben je eerstelijns vraagbaak voor managers en medewerkers voor HR vragen.
Functie-eisen
- HBO werk- en denkniveau, bijvoorbeeld HBO bedrijfskunde, Bedrijfseconomie, HR of MBO4 in een relevante richting
- Bij voorkeur administratieve werkervaring binnen Finance en/of HR
- Kennis van administratieve HR processen
- Je neemt initiatief en hebt een positieve instelling
- Je bent energiek en kunt goed zelfstandig werken
- Je bent communicatief vaardig
- Je bent accuraat
- Je bent goed met cijfers
Aanbod
Onze opdrachtgever biedt een uitdagende functie met uitzicht op een vast dienstverband en doorgroeimogelijkheden. De mogelijkheid om fulltime of minimaal 32 uur te werken. Een salaris, afhankelijk van opleiding en werkervaring van € 2.300,= tot ca. € 3.200,= o.b.v. 40 uur.
Inlichtingen
Marina Lauer, zie de contactgegevens op onze site.
Sollicitatie
Je kunt je cv sturen via de knop solliciteren onderaan deze vacature. Wij nemen dan op korte termijn contact met je op.